[dbjapan] Re: DEIM2020に於ける新型コロナウイルス感染症への対応

日本データベース学会の皆様

English follows Japanese.

DEIM2020実行委員長の合田です。標記の件に関して、
第二報を公式ウェブサイトに掲示しました。

<変更点>
- 英語での告知を追加した
- 現地での対策を検討している旨を追記した

<公式ウェブサイト>
  https://bit.ly/2mayS6p (トップページ)
  https://bit.ly/37qncOM (対策告示ページ)

== DEIM2020実行委員会 ==

Dear DBSJ members,

The DEIM2020 organization committee has posted a new announcement
regarding Novel Coronavirus Infection on the official website.

<Official Website>
  https://bit.ly/37qncOM (Japanese and English)

== The DEIM2020 organization committee ==